Оператори 102 поліції Києва пройшли тренінг із реагування на повідомлення від дітей
npuekievua 24-июл, 10:56 193 ПроисшествияПравоохоронці навчились інноваційним методикам спілкування з неповнолітніми та отримали сертифікати про успішне завершення курсу.
Участь у дводенному тренінгу взяли 23 працівника столичної поліції. Тематика тренінгу полягала в особливостях телефонного спілкування з дітьми різних вікових категорій, які постраждали від насильства, булінгу та жорстокого поводження.
До проведення занять залучались експерти ГО «Ла Страда-Україна» та віцепрезидентка Катерина Бороздіна, координаторка Національної гарячої лінії з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації Інна Колісник, менеджерка проектів ОБСЄ в Україні Тетяна Медун.
Головний інспектор відділу організації реагування та служби «102» Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Національної поліції України Сергій Кузімович розповів, що після обговорення експерти відпрацювали з учасниками тренінгу механізм розуміння особливостей телефонного спілкування з дітьми різного віку:
«Зверталась увага на покращення прийняття, опрацювання та реагування на повідомлення громадян, у тому числі на звернення дітей, які постраждали від насильства та булінгу. Формування навичок ідентифікації дітей, постраждалих від насильства, та механізм реагування на комунікативні виклики у спілкуванні з дитиною, яка постраждала від жорстокого поводження, є запорукою вчасної допомоги. Тож ми плануємо проведення таких тренінгів ще у трьох регіонах України, а на наступному тижні проведемо такі заняття ще для двох груп операторів».
Як розповіла Тетяна Медун, такі тренінги проводяться не вперше, а співпраця з НПУ триває вже четвертий рік:
«Ми розробили програму ефективного реагування на виклики від дітей, адже вони часто телефонують схвильовані і не завжди можуть пояснити суть проблеми. У таких випадках з ними потрібно спілкуватись спокійно, намагаючись не бути настирливим, і детально записувати усі слова. Також спільно з експертами ми опрацювали алгоритм першочергових дій під час опрацювання повідомлень про булінг».
Під час спілкування з дітьми, особливо в разі травматичних інцидентів, дуже важливо проявляти терпіння. Потрібно спокійно випитувати в дитини основну інформацію, аби розпізнати настрій дитини і часом прихований мотив дзвінка, водночас намагаючись заспокоїти її, та постійно оцінювати ситуацію.
Участь у дводенному тренінгу взяли 23 працівника столичної поліції. Тематика тренінгу полягала в особливостях телефонного спілкування з дітьми різних вікових категорій, які постраждали від насильства, булінгу та жорстокого поводження.
До проведення занять залучались експерти ГО «Ла Страда-Україна» та віцепрезидентка Катерина Бороздіна, координаторка Національної гарячої лінії з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації Інна Колісник, менеджерка проектів ОБСЄ в Україні Тетяна Медун.
Головний інспектор відділу організації реагування та служби «102» Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Національної поліції України Сергій Кузімович розповів, що після обговорення експерти відпрацювали з учасниками тренінгу механізм розуміння особливостей телефонного спілкування з дітьми різного віку:
«Зверталась увага на покращення прийняття, опрацювання та реагування на повідомлення громадян, у тому числі на звернення дітей, які постраждали від насильства та булінгу. Формування навичок ідентифікації дітей, постраждалих від насильства, та механізм реагування на комунікативні виклики у спілкуванні з дитиною, яка постраждала від жорстокого поводження, є запорукою вчасної допомоги. Тож ми плануємо проведення таких тренінгів ще у трьох регіонах України, а на наступному тижні проведемо такі заняття ще для двох груп операторів».
Як розповіла Тетяна Медун, такі тренінги проводяться не вперше, а співпраця з НПУ триває вже четвертий рік:
«Ми розробили програму ефективного реагування на виклики від дітей, адже вони часто телефонують схвильовані і не завжди можуть пояснити суть проблеми. У таких випадках з ними потрібно спілкуватись спокійно, намагаючись не бути настирливим, і детально записувати усі слова. Також спільно з експертами ми опрацювали алгоритм першочергових дій під час опрацювання повідомлень про булінг».
Під час спілкування з дітьми, особливо в разі травматичних інцидентів, дуже важливо проявляти терпіння. Потрібно спокійно випитувати в дитини основну інформацію, аби розпізнати настрій дитини і часом прихований мотив дзвінка, водночас намагаючись заспокоїти її, та постійно оцінювати ситуацію.
Новости по теме
{related-news}