Оператори 102 поліції Києва пройшли тренінг із реагування на повідомлення від дітей

Правоохоронці навчились інноваційним методикам спілкування з неповнолітніми та отримали сертифікати про успішне завершення курсу.

Участь у дводенному тренінгу взяли 23 працівника столичної поліції. Тематика тренінгу полягала в особливостях телефонного спілкування з дітьми різних вікових категорій, які постраждали від насильства, булінгу та жорстокого поводження.

Оператори 102 поліції Києва пройшли тренінг із реагування на повідомлення від дітей



До проведення занять залучались експерти ГО «Ла Страда-Україна» та віцепрезидентка Катерина Бороздіна, координаторка Національної гарячої лінії з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації Інна Колісник, менеджерка проектів ОБСЄ в Україні Тетяна Медун.



Головний інспектор відділу організації реагування та служби «102» Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Національної поліції України Сергій Кузімович розповів, що після обговорення експерти відпрацювали з учасниками тренінгу механізм розуміння особливостей телефонного спілкування з дітьми різного віку:

«Зверталась увага на покращення прийняття, опрацювання та реагування на повідомлення громадян, у тому числі на звернення дітей, які постраждали від насильства та булінгу. Формування навичок ідентифікації дітей, постраждалих від насильства, та механізм реагування на комунікативні виклики у спілкуванні з дитиною, яка постраждала від жорстокого поводження, є запорукою вчасної допомоги. Тож ми плануємо проведення таких тренінгів ще у трьох регіонах України, а на наступному тижні проведемо такі заняття ще для двох груп операторів».



Як розповіла Тетяна Медун, такі тренінги проводяться не вперше, а співпраця з НПУ триває вже четвертий рік:

«Ми розробили програму ефективного реагування на виклики від дітей, адже вони часто телефонують схвильовані і не завжди можуть пояснити суть проблеми. У таких випадках з ними потрібно спілкуватись спокійно, намагаючись не бути настирливим, і детально записувати усі слова. Також спільно з експертами ми опрацювали алгоритм першочергових дій під час опрацювання повідомлень про булінг».



Під час спілкування з дітьми, особливо в разі травматичних інцидентів, дуже важливо проявляти терпіння. Потрібно спокійно випитувати в дитини основну інформацію, аби розпізнати настрій дитини і часом прихований мотив дзвінка, водночас намагаючись заспокоїти її, та постійно оцінювати ситуацію.

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии